5 cze 2019

Przewodnik po Opolu

Co warto dojrzeć w Opolu? Nadszedł taki czas, że w końcu napisałem mój indywidualny cicerone po swoim mieście. Tworząc go, chciałem zamknąć się w 10 ulubionych miejscach, w których lubię oganiać trwanie samemu, z przyjaciółmi czy rodziną. Kierowałem się także walorami estetycznymi danego miejsca, naturą i zdrowym jedzeniem spośród tradycją. Więc, jeżeli wybierasz się do Stolicy Polskiej Piosenki owo zapraszam aż do lektury. Pisząc ów przewodnik starałem się dać atmosferę każdego odwiedzonego natomiast polecanego przeze mnie miejsca. Każdą opisywaną atrakcję starałem się uzbroić w gdy najwięcej informacji. Także zapraszam do mojego przewodnika a przeczytania co powinno się dojrzeć w Opolu. Kolejnym punktem w mojej liście „Co powinno się zauważyć w Opolu" jest z pewnością Opolski skwer zoologiczny. To jedną spośród głównych atrakcji Opola, które przyciągająca nie lecz wciąż mieszkańców natomiast natomiast turystów zza Opola, innych województw, tudzież nawet spośród pepik tudzież Słowacji. Znajduje się na Wyspie Bolko zaś zajmuje powierzchnię 30,31 hektara, i mieszka tam ponad 1500 zwierząt reprezentujących 290 gatunków (ptaków, ssaków, bezkręgowców, gadów natomiast płazów). Zobacz więcej informacji na https://przewodnikopole.wixsite.com/home